לתשומת ליבכם בכדי למנוע התקהלויות ניתן להגיע לקבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש בלבד.

שירותים דיגיטליים

לשירותים הדיגיטליים לחץ כאן.

אמצעי תשלום ובירורים

תשלום באמצעות כרטיס אשראי
לתשלום און ליין דרך אתר האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי לחצו כאן.
לתשלום באמצעות הוראת קבע בבנק או באמצעות הוראת קבע בכרטיס האשראי.
טלפון לבירורים ולתשלומים בשעות מענה טלפוני: 1-800-071-100 או במס' מקוצר 5695*.

מוקד תקלות

מוקד התקלות פועל 24 שעות 7 ימים בשבוע בטלפון 1-800-071-100 או במס' מקוצר 5695* שלוחה 4.

קבלת קהל

מגיעים למשרדי קבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש!

קבלת קהל מותנית בהצגת תו ירוק (תעודת מתחסן או תעודת מחלים). מקבל שירות אשר לא יציג אישור זה לא יכנס למרכז השירות ויופנה לקבלת שירות טלפוני / אינטרנטי. בכדי לעמוד בתנאי התו הירוק, למנוע התקהלויות ולספק לכם שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע למשרדי קבלת הקהל לאחר זימון תור מראש.

ואולי גם אין צורך להגיע?

לנוחותכם דאגנו שאת מרבית הפעולות השגרתיות ניתן לבצע מהבית באמצעות אתר התאגיד. לשירותים הדיגיטליים של התאגיד לחצו כאן.

ניתן להזמין תור בדרכים הבאות:

להזמנת תור לבחירתך מספר אופציות:

1. אתר האינטרנט
2. אפליקציית MAST
3. במוקד הטלפוני 1-800-071-100 או במס' מקוצר 5695*

שעות קבלת הקהל במחלקת שירות לקוחות וגביה

ימי א', ג': 08:30-14:00, 15:00-18:00 

ימי ב', ה': 08:30-14:00

יום ד': 08:30-15:30

כתובתנו: רח' העצמאות 3א', אבן יהודה
טלפון לבירורים ולתשלומים  1-800-071-100 או במס' מקוצר 5695*.

פקס: 073-2596922
פניות בכתב ניתן להעביר באמצעות טופס פנייה כללי

שעות קבלת קהל במחלקת הנדסה:

ניתן להגיע בהזמנת תור מראש בלבד! 

יום ג': 15:00-18:00

יום ה': 09:00-13:00

שעות מענה טלפוני במחלקת ההנדסה בנושאים הנדסיים בלבד במס': 073-2596909

ימי  ב', ג' 10:00-12:30

יום ה' 14:00-15:30